• 1511-2022

Wat zijn de toepassingen van de kenmerken van industriële keramiek van aluminiumoxide?

Vanwege de hoge temperatuurbestendigheid, corrosieweerstand, hoge sterkte en andere eigenschappen, wordt industriële keramiek van aluminiumoxide gebruikt als glijmondstuk voor staalgieten, smeltkroezen en gebruiksvoorwerpen voor het smelten van zeldzame en edele metalen, speciale legeringen, zeer zuivere metalen, glasdraadtrekken en diverse hoge temperatuur ovens.

• 0711-2022

Dichtheid en sterkte van industriële keramiek van aluminiumoxide

De dichtheid van industrieel keramiek van aluminiumoxide is 3,5 ~ 3,7 g/cm3; Rockwell-hardheid HRC is 80-86 Mpa; De buigsterkte (bij kamertemperatuur) is 300Mpa; De druksterkte bedraagt ​​1500 MPa.

• 0111-2022

Introductie van een keramische buis van 99,3% aluminiumoxide

Met zijn opmerkelijke druksterkte, weer- en chemische bestendigheid, elektrische isolatie, hoge dichtheid en stijfheid, evenals uitstekende thermische geleidbaarheid, is de Alumina Ceramic Tube een game-changer in de industrie.

• 1910-2022

Wat zijn de toepassingen van keramische buizen van aluminiumoxide in de lucht- en ruimtevaart?

De aluminiumoxide keramische buis biedt niet alleen uitzonderlijke mechanische sterkte, maar vertoont ook uitstekende elektrische isolatie-eigenschappen. Deze eigenschap maakt het een betrouwbare keuze voor toepassingen die elektrische isolatie vereisen, waardoor de veiligheid en efficiëntie van uw processen worden gegarandeerd.

• 1410-2022

Voordelen van keramische buizen van aluminiumoxide

Met zijn indrukwekkende reeks functies vindt de Alumina Ceramic Tube een breed scala aan toepassingen in verschillende industrieën. De weerstand tegen extreme temperaturen en corrosieve omgevingen maakt het een ideale keuze voor oven- en oventoepassingen.

• 0810-2022

Hoge temperatuur en slijtvaste keramische aluminiumoxide buis

Premiumkwaliteit voor Europese en Amerikaanse klanten: We erkennen de voorkeuren van onze gewaardeerde Europese en Amerikaanse klanten en hebben onze keramische aluminiumbuis zorgvuldig vervaardigd om aan de hoogste kwaliteitsnormen te voldoen. Het ondergaat strenge productieprocessen, waardoor consistente prestaties en duurzaamheid worden gegarandeerd.

• 2909-2022

Vakantieopzegging: 10.1 tot 10.7. gesloten 10.8 op het werk

Kennisgeving nationale feestdag: 10.1 tot 10.7. gesloten 10.8 op het werk Bestellingen worden normaal geaccepteerd tijdens de feestdagen. De productie start na de vakantie.

• 2709-2022

Kennisgeving van Correct in Lekkagepercentage:

Allereerst waarderen velen de begeleiding van de klant van een eeuwenoud Japans chemisch bedrijf waarmee we hebben samengewerkt bij de belangrijke gegevens van onze productprestaties. Door diepgaande communicatie tussen ons technisch personeel ontdekten we dat er fouten waren in de uitdrukking van de lekkagesnelheid in de prestatie-index en veranderden deze op tijd.

• 2609-2022

Aluminiumoxide-keramische buizen- en halfgeleiderindustrie

Ongeëvenaarde duurzaamheid en sterkte: De keramische industriële buis van aluminiumoxide is ontworpen om extreme omstandigheden te weerstaan, waardoor deze zeer geschikt is voor veeleisende industriële omgevingen. Dankzij de uitstekende druksterkte is deze buis bestand tegen zware belastingen zonder te scheuren of te vervormen. Bovendien zorgt de slijtvastheid voor langdurige prestaties, zelfs onder de zwaarste bedrijfsomstandigheden.

• 2009-2022

Inzicht in de keramische buis van aluminiumoxide

De keramische buis van aluminiumoxide loopt voorop op het gebied van industriële innovatie en heeft aanzienlijke erkenning gekregen vanwege zijn opmerkelijke eigenschappen. Met uitzonderlijke druksterkte, weersbestendigheid, chemische bestendigheid, elektrische isolatie, hoge dichtheid, stijfheid en ongeëvenaarde thermische geleidbaarheid biedt dit product een ongeëvenaarde balans tussen betrouwbaarheid en efficiëntie.