• 1008-2023

Vuurvaste aluminiumoxide keramische staven

Ontketen de kracht van vuurvaste keramische staven van aluminiumoxide. Brandwerendheidstests met behulp van staven, interne machinesteunstaafonderdelen, roerstaven voor chemische experimenten, staafonderdelen voor weerstandsisolatie en keramische staven van aluminiumoxide - dit zijn de sleutelwoorden die de veelzijdigheid en het enorme potentieel van onze vuurvaste staven omvatten. Aluminiumoxide keramische staven. Deze hengels zijn enorm populair geworden onder ingenieurs, onderzoekers en fabrikanten vanwege hun uitstekende reeks kenmerken.

• 0208-2023

Laboratorium hittebestendige aluminiumoxide keramische smeltkroes

We zijn verheugd om ons nieuwste product te introduceren, de laboratorium-hogetemperatuurbestendige aluminiumoxide-keramische smeltkroes. Deze innovatieve smeltkroes combineert buitengewone eigenschappen zoals hoge hardheid, ongeëvenaarde temperatuurbestendigheid en uitzonderlijke chemische en corrosiebestendigheid, waardoor het een onmisbaar hulpmiddel is voor industrieën die optimale prestaties eisen in hun experimenten en processen.

• 2507-2023

Aluminium keramische industriële staven

Als het gaat om het vinden van de perfecte balans tussen duurzaamheid, sterkte en veelzijdigheid in industriële toepassingen, hoeft u niet verder te zoeken dan ons nieuwe product: Aluminium Keramische Industriële Staven. Deze hengels zijn met precisie vervaardigd en ontworpen om de zwaarste omstandigheden te weerstaan ​​en bieden ongeëvenaarde prestaties en betrouwbaarheid.

• 1907-2023

Keramische smeltkroezen van 99,3% aluminiumoxide.

In de zich snel ontwikkelende industriële omgeving van vandaag zijn klanten op zoek naar hoogwaardige materialen die bestand zijn tegen de ergste omstandigheden en uitstekende prestaties leveren. Als een aluminiumoxide-keramische fabriek lanceren we met genoegen ons nieuwste baanbrekende product: keramische aluminiumoxide-kroezen. Deze revolutionaire industriële pijplijninnovatie zal de normen voor duurzaamheid, innovatie en efficiëntie opnieuw definiëren.

• 2706-2023

Ovenbuis van aluminiumoxide

Bent u het beu om voortdurend uw industriële buizen te vervangen vanwege hun gebrek aan duurzaamheid en veerkracht? Heeft u een oplossing nodig die bestand is tegen barre weersomstandigheden, chemicaliën en hoge temperaturen? Zoek niet verder dan ons nieuwe product, de Alumina Ceramic Tube.

• 2006-2023

Voltooide nieuwe SGS-certificering

De nieuwe SGS-certificering van het bedrijf is dit jaar afgerond.

• 1105-2023

Gefeliciteerd met de succesvolle ontsteking van oven 2 in de nieuwe fabriek

De bouw van de nieuwe fabriek startte in 2020 en werd opgeleverd in 2022. De nieuwe productieapparatuur wordt stapsgewijs proefdraaiend en in gebruik genomen.

• 1602-2023

Waarom is een slijtvaste keramische buis van aluminiumoxide goed?

De reden waarom slijtvaste keramische buizen van aluminiumoxide goede keramiek worden genoemd, is dat ze niet alleen slijtvast, corrosiebestendig en bestand tegen hoge temperaturen zijn, maar ook veel worden gebruikt in elektrische energie, hogetemperatuurovens, vacuümovens, elektrodebuizen , chemische industrie en andere industrieën.

• 2812-2022

Toepassing van aluminiumoxide industriële keramische buis

Een van de opvallende kenmerken van de industriële keramische buis van aluminiumoxide is de uitzonderlijke druksterkte. Deze buis is bestand tegen enorme druk en behoudt zijn structurele integriteit, zelfs onder de zwaarste omstandigheden. Of uw toepassing nu zware machines of hogedruksystemen betreft, deze keramische buis zal u niet teleurstellen.

• 2511-2022

Toepassing van aluminiumoxide industriële keramiek

Vanwege de hoge temperatuurisolatie wordt industrieel keramiek van aluminiumoxide gebruikt als vingerhoed en beschermbuis van thermokoppels. De isolatie die in atoomreactoren wordt gebruikt, is nog steeds uitstekend. Bovendien is het verlies klein en is de diëlektrische constante klein.