• 0906-2022

Toepassing en voordelen van industriële aluminiumoxide keramische onderdelen

Industriële keramische plunjers worden voornamelijk gebruikt in de aardolie-, chemische en mechanische industrie. Mechanische plunjers worden gebruikt om metalen plunjers te vervangen om de problemen van slechte corrosieweerstand en lage werktemperatuurbestendigheid van metalen plunjers op te lossen, wat leidt tot een korte gebruikstijd van de apparatuur.

• 0606-2022

Voordelen van aluminiumoxide keramiekbuis

Aluminiumoxide-keramische buizen hebben een sterke weersbestendigheid, dat wil zeggen dat ze een sterk aanpassingsvermogen hebben aan externe klimaten, bestand zijn tegen zonlicht, zure regencorrosie en stabiele prestaties hebben. Er is geen verf of beschermlaag nodig op het oppervlak en de snijkanten.

• 0206-2022

Is hoe hoger de thermische geleidbaarheid van aluminiumoxide-keramiek, hoe beter?

Alumina keramiek zelf, sterker nog, dit materiaal is niet helemaal gemaakt van alumina, alleen de componenten van alumina worden tijdens de constructie toegevoegd. De toevoeging van aluminiumoxide verhoogt de thermische geleidbaarheid aanzienlijk. Dit is een creatieve poging. Vergroot ook enorm de mogelijkheden van keramische materialen.

• 3005-2022

Wat is de thermische geleidbaarheid van aluminiumoxide-keramiek? Hoe detecteren?

Vergeet niet dat als het om betrouwbaarheid, duurzaamheid en prestaties gaat, onze keramische buis van aluminiumoxide hoog staat, klaar om uw activiteiten te transformeren. Kies voor uitmuntendheid, kies voor onze verbetering van de verwerkingsmethode van aluminiumoxide-keramiek.

• 2505-2022

Vijf voordelen van industriële keramische buizen van aluminiumoxide

Fabrikanten van hittebestendige aluminiumoxide-keramiek beweren dat het oppervlak van de keramische industriële aluminiumoxide industriële keramische buis vlamvertragend is en een goede brandweerstand heeft, en dat de werkprestaties niet worden beïnvloed bij een hoge temperatuur van 1200 graden.

• 1305-2022

Hoe kan aluminiumoxide industriële keramiek voldoen aan de eisen van de klant?

Aantrekkelijk voor Europese en Amerikaanse klanten: We begrijpen de specifieke voorkeuren van onze Europese en Amerikaanse klanten, en Alumina Industrial Ceramics sluit perfect aan bij hun eisen. Onze productgaranties: (2) De sterkte is hoog, wat kan voldoen aan de eisen van materiaalsterkte voor de reparatie van dragende onderdelen; (3) Hoge hardheid, geen kruipverschijnsel, stabiele structuur;

• 0905-2022

Inerte keramiek of biokeramiek

Bio-inerte keramiek heeft over het algemeen een hoge sterkte en slijtvastheid en wordt voornamelijk gebruikt bij medische behandelingen om kunstmatige gewrichten, kunstmatige botten, orale implantaten, volledig keramische tanden en tandkronen te maken.

• 2904-2022

Technologische vooruitgang in keramiek met hoge zuiverheid van aluminiumoxide

De ontwikkeling en productie van Al2O3-porselein vindt zijn oorsprong in Duitsland. Sindsdien hebben grote Amerikaanse bedrijven achtereenvolgens verschillende Al2O3-keramieksoorten ontwikkeld. Op onderzoeksgebied beschouwen ze keramiek- en metallisatietechnologieën samen, zodat de twee beter op elkaar afgestemd en aangepast kunnen worden.

• 2504-2022

De reden voor de toenemende populariteit van aluminiumoxide-keramiek?

Alumina is een verbinding met een hoge hardheid met een smeltpunt van 2054℃ en een kookpunt van 2980℃. Het behoort tot ionische kristallen die bij hoge temperaturen kunnen worden geïoniseerd, daarom wordt het vaak gebruikt om vuurvaste materialen te maken. Wat de keramische structuur van aluminiumoxide betreft, is de slijtvastheid 15 maal die van magnesiumoxide-keramiek; de wrijvingscoëfficiënt is de helft van die van magnesiumoxide-keramiek. Keramische producten van aluminiumoxide hebben een hogere oppervlakteafwerking en minder wrijving, wat de levensduur verlengt en kosten bespaart.

• 2104-2022

Maatregelen om de weerstand tegen thermische schokken van Al2O3-keramiek te verbeteren

Keramische buizen van aluminiumoxide hebben een breed scala aan toepassingen, waaronder test- en analyseapparatuur bij hoge temperaturen in verschillende industrieën, zoals test- en analyseapparatuur voor kolen, test- en analyseapparatuur voor metallurgische poeders, test- en analyseapparatuur voor de chemische en glasindustrie, enz.