• 1509-2022

Hoe gebruik ik een keramische buis met dubbele gaten?

Een van de opvallende kenmerken van de dubbelgats keramische buis van aluminiumoxide is de ongelooflijke thermische geleidbaarheid, waardoor deze onmisbaar is in toepassingen waar efficiënte warmteoverdracht van het grootste belang is. De uitstekende thermische geleidbaarheid van de buis zorgt ervoor dat de warmte gelijkmatig wordt verdeeld, waardoor hotspots worden geëlimineerd en de algehele procesefficiëntie wordt verbeterd.

• 2208-2022

Er zijn veel soorten keramische buizen van aluminiumoxide. Hoe te kiezen?

Het integreren van de aluminiumoxide-keramische buis in uw bestaande systemen is een fluitje van een cent. De compatibiliteit met verschillende industriële opstellingen zorgt voor een soepele overgang zonder dure aanpassingen. U kunt deze innovatieve oplossing naadloos in uw processen integreren, waardoor het enorme potentieel voor verbeterde prestaties en efficiëntie onmiddellijk wordt ontgrendeld.

• 1208-2022

Wat zijn de uitstekende eigenschappen van keramische materialen van aluminiumoxide?

Het gewicht van aluminiumoxide-keramiek zelf is relatief licht. Tijdens het hanteren en gebruiken vermindert het effectief het eigengewicht van het product, vermindert het de zelfbelasting en het uitvalpercentage van de apparatuur tijdens bedrijf, en vermindert het de apparatuur van de onderneming en andere aspecten. Investment is een veelbelovend lichtgewicht materiaal.

• 2707-2022

Factoren die de slijtage van aluminiumoxide-keramiek beïnvloeden

Bedrijfstemperatuur: De mate van slijtage van aluminiumoxide-keramiek is grotendeels afhankelijk van de bedrijfstemperatuur. Aluminiumoxide-keramiek vertoont uitstekende prestaties bij hoge temperaturen, maar langdurige blootstelling aan extreme hitte kan het materiaal geleidelijk aantasten. Het naleven van de aanbevolen temperatuurlimieten helpt de levensduur van het product te maximaliseren.

• 1807-2022

De toepassing van aluminiumoxide-keramiek in de industrie

Een van de belangrijkste voordelen van onze keramische buizen van aluminiumoxide is hun uitzonderlijke thermische geleidbaarheid. Dit kenmerk is van vitaal belang voor industrieën waar efficiënte warmteoverdracht van cruciaal belang is. Door de snelle en efficiënte warmtestroom mogelijk te maken, optimaliseert ons product thermische beheerprocessen, waardoor consistente temperaturen en optimale prestaties worden gegarandeerd.

• 1107-2022

Welke toepassingen heeft de verbetering van verwerkingsmethoden voor aluminiumoxide-keramiek in verschillende industrieën opgeleverd?

De verbetering van de verwerkingsmethode van aluminiumoxide-keramiek biedt een groot aantal toepassingen in diverse industrieën, waarbij wordt tegemoetgekomen aan de verschillende behoeften en voorkeuren van Europese en Amerikaanse klanten.

• 0507-2022

Talloze buitengewone eigenschappen van aluminiumoxide-keramiek

Ongeëvenaarde elektrische isolatie: Een van de opvallende kenmerken van onze aluminiumoxide keramische buis zijn de uitzonderlijke elektrische isolatie-eigenschappen. Dit kenmerk is van cruciaal belang in toepassingen waar elektrische geleidbaarheid potentiële risico's of interferentie met zich meebrengt. De elektrische isolatiemogelijkheden van het product beschermen gevoelige apparatuur en verbeteren de algehele operationele veiligheid.

• 2906-2022

Veel gebruikte keramische onderdelen van aluminiumoxide

Tegenwoordig worden keramische onderdelen van aluminiumoxide veel gebruikt in de industriële productie, wat volledig aantoont dat keramische keramische onderdelen veel superieure eigenschappen hebben in vergelijking met andere materialen, dus ze zijn erg populair in de industrie. Momenteel kan aluminiumoxide-keramiek voornamelijk worden gebruikt voor beschermingsbuizen en isolatiebuizen van thermokoppelthermometers van temperatuurmeetinstrumenten; tegelijkertijd kan het ook worden gebruikt in ovenbuizen van industriële weerstandsovens, experimentele elektrische ovens en warmtebehandelingsovens.

• 2206-2022

Uitstekende kenmerken van keramische onderdelen van aluminiumoxide

Een van de opvallende kenmerken van keramische onderdelen van aluminiumoxide is hun uitzonderlijke sterkte en duurzaamheid. Met een ongelooflijk hoge druksterkte zijn deze onderdelen bestand tegen extreme druk en mechanische krachten, waardoor ze ideaal zijn voor industrieën die sterkte en taaiheid vereisen. Bovendien vertonen keramische onderdelen van aluminiumoxide een uitstekende weerstand tegen slijtage, waardoor ze bestand zijn tegen herhaalde wrijving, corrosie en hitte zonder hun structurele integriteit in gevaar te brengen. Dit maakt ze zeer geschikt voor toepassingen met schurende materialen of voor gebruik in ruwe omgevingen.

• 1706-2022

Wat zijn de classificaties van industriële keramiek?

Onder gewone keramiek wordt verstaan ​​kleikeramiek, die wordt gebakken uit klei, veldspaat en kwarts, en hun eigenschappen zijn afhankelijk van de zuiverheid, deeltjesgrootte en verhouding van de drie grondstoffen. Over het algemeen is de textuur hard, corrosiebestendig, niet-oxiderend, niet-geleidend, bestand tegen een bepaalde hoge temperatuur en goed vervormbaar.