• 2302-2024

Inventaris nummer

Het magazijn van de nieuwe fabriek plaatst geleidelijk de producten op basis van artikelnummers.

• 2002-2024

Aluminiumoxide keramische fabriek/product

Op het gebied van geavanceerde materialen markeert de vervaardiging van keramische knuppels van aluminiumoxide een aanzienlijke sprong voorwaarts in industriële innovatie. Aluminiumoxide-keramiek, bekend om zijn uitzonderlijke hardheid, thermische weerstand en elektrische isolatie-eigenschappen, is lange tijd een hoeksteen van de moderne techniek geweest.

• 0402-2024

Chinees Nieuwjaar

Chinees Nieuwjaarsvakantiebericht: Vakantieperiode: 9 februari t/m 17 februari Werktijden: 18 februari

• 1701-2024

Keramische aluminiumoxide buis

Onze aluminiumoxidebuizen zijn hier om de normen van industriële keramiek opnieuw te definiëren. In dit nieuws bespreken we hoe ons product zich onderscheidt van zijn tegenhangers, de uitzonderlijke eigenschappen ervan, en hoe het uw industriële prestaties naar ongekende hoogten kan tillen.

• 1101-2024

Aluminiumoxide buis

Vandaag introduceren we de onvergelijkbare "Alumina Tube", een keramisch meesterwerk dat uitzonderlijke mechanische sterkte, elektrische isolatie, temperatuurbestendigheid en chemische stabiliteit biedt. Onze aluminiumoxidebuizen zijn tot in de perfectie vervaardigd door toonaangevende fabrikanten en zijn hier om de normen van industriële keramiek opnieuw te definiëren. In deze blog bespreken we hoe ons product zich onderscheidt van zijn tegenhangers, de uitzonderlijke eigenschappen ervan, en hoe het uw industriële prestaties naar ongekende hoogten kan tillen.

• 2712-2023

99,3% aluminiumoxide schijf

Aluminiumoxide-keramiek is een essentieel onderdeel geworden in verschillende industriële sectoren en heeft een revolutie teweeggebracht in de manier waarop we complexe machines ontwerpen en produceren. Nu de vraag naar hoogwaardige materialen blijft groeien, zijn we verheugd ons nieuwste product te introduceren, de 99% Alumina Disk. Deze opmerkelijke schijf is vervaardigd met uitzonderlijke precisie en kwaliteit en biedt ongeëvenaarde mechanische sterkte, elektrische isolatie en weerstand tegen extreme temperaturen.

• 0712-2023

De nieuwe fabriek is met de productie begonnen

Sinteren is een van de productieprocessen voor aluminiumoxide-keramiek. Welke veranderingen zullen er optreden in aluminiumoxide-keramiek tijdens het sinterproces?

• 2911-2023

Keramische staaf van aluminiumoxide (vuurvast, isolerend)

Welkom op onze website, waar we ons nieuwste technologische wonder introduceren: keramische staven van aluminiumoxide (vuurvaste materialen, isolatiematerialen). Dit product heeft tal van belangrijke kenmerken die zijn gericht op het voldoen aan de hoge normen van klanten uit verschillende landen en zal naar verwachting de industriële activiteiten volledig veranderen. In dit nieuws onderzoeken we de unieke kenmerken van deze multifunctionele keramische staaf en schetsen we hoe deze de efficiëntie en productiviteit in tal van toepassingen kan verbeteren.

• 1911-2023

Nationale feestdag van Monaco

De Nationale Dag van Monaco is niet alleen een viering van welvaart en traditie, maar ook een viering van de eenheid van de bevolking van Monaco, waar het symbool van is. Op deze dag vergeten mensen al hun verschillen en controverses en verenigen ze zich om samen hun land thuis te vieren. Dit land staat bekend om zijn unieke charme en welvaart, en de Nationale Feestdag van Monaco is hiervoor het beste moment.

• 1311-2023

Keramische smeltkroes van aluminiumoxide (vuurvast en corrosiebestendig)

In de huidige competitieve wereld van wetenschappelijk onderzoek en industriële productie kan het een uitdaging zijn om de perfecte smeltkroes te vinden die bestand is tegen extreme temperaturen en corrosieve stoffen. Maar met onze nieuwste innovatie, de keramische smeltkroes van aluminiumoxide, eindigt uw zoektocht hier. Deze smeltkroezen zijn ontworpen met nauwgezette aandacht voor detail en vervaardigd uit hoogwaardige materialen en bieden ongeëvenaarde duurzaamheid, vuurvaste eigenschappen en chemische bestendigheid.