• 3010-2023

Keramische buis van aluminiumoxide (bestendig tot 1500 ° C hoge temperatuur)

Bevredigen van de voorkeuren van de klant: We begrijpen de unieke smaak en vereisten van klanten en hebben keramische buizen van aluminiumoxide ontworpen om naadloos te integreren in hun verschillende toepassingen. Van geavanceerde productiefaciliteiten tot onderzoekslaboratoria en alles daartussenin: deze pijpleidingen bieden ideale oplossingen voor een breed scala aan industrieën, zoals de lucht- en ruimtevaart, de automobielsector en de energiesector.

• 1810-2023

Hoge temperatuurbestendigheid van keramische buis van aluminiumoxide

Welkom op onze website, wij streven ernaar u de nieuwste en belangrijkste innovaties op het gebied van keramische technologie te bieden. Vandaag introduceren wij met genoegen ons nieuwste product, "Hoge temperatuurbestendigheid van keramische buizen van aluminiumoxide". Deze buitengewone keramische buis is ontworpen voor de meest veeleisende industriële toepassingen, met een reeks onberispelijke kenmerken en voordelen die zelfs de meest veeleisende klanten hun verwachtingen zullen overtreffen. Laten we dieper ingaan op de unieke kenmerken ervan en begrijpen waarom hij zich onderscheidt in de concurrentie

• 0910-2023

Er zijn nieuwe vorderingen gemaakt bij de bouw van de nieuwe fabriek

Door het toenemende aantal klanten kon het oude fabrieksterrein de afgelopen jaren niet aan de bevoorradingsbehoefte voldoen. ons bedrijf begon in 2020 zijn nieuwe fabrieksgebied uit te breiden. Er is nu nieuwe vooruitgang geboekt bij de bouw van de nieuwe fabriek.

• 2909-2023

ik hou van mijn land

10.1-10.7 is onze Nationale Dagweek. We zijn op vakantie.

• 2509-2023

Voltooiing van de aanleg van wegen op het nieuwe fabrieksterrein

Felicitaties aan het nieuwe fabrieksterrein van Jinzhou Yunxing Industrial Ceramics Company, waar de aanleg van wegen is voltooid. Binnenkort kunnen wij het kantoor betreden en in productie gaan.

• 1909-2023

Industriële aluminiumoxide keramische 2-gaats buis

Onze aluminiumoxide keramische 2-gatsbuizen vallen op door hun uitzonderlijke mechanische sterkte, waardoor ze een lange levensduur en weerstand tegen externe krachten garanderen. Of het nu gaat om omgevingen met hoge impact of extreme omstandigheden, deze buizen blijven robuust en standvastig en garanderen de grootst mogelijke veiligheid voor uw metaaldraden.

• 1309-2023

Keramische beschermbuis van aluminiumoxide

Onze keramische beschermbuis van aluminiumoxide heeft nieuwe normen in de industrie gezet en biedt bij elk gebruik een breed scala aan opmerkelijke kenmerken. Dit is wat het onderscheidt:

• 0509-2023

Aluminiumoxide keramische buis, hoge temperatuurbestendigheid

Welkom op onze website, waar we met trots het belangrijkste product van onze fabriek introduceren: keramische buizen van aluminiumoxide. Onze keramische buizen van 99,3% aluminiumoxide zijn speciaal ontworpen om aan de veeleisende behoeften van klanten in het hele land te voldoen en combineren een ongeëvenaarde weerstand tegen hoge temperaturen, mechanische sterkte en uitstekende chemische eigenschappen. Dit artikel heeft tot doel dieper in te gaan op de talloze kenmerken en toepassingen van onze keramische buizen van aluminiumoxide, en een uitgebreid inzicht te krijgen in hun ongeëvenaarde voordelen in verschillende industrieën.

• 2808-2023

Aluminiumoxide keramische industriële ovenbuis

Bent u op zoek naar hoogwaardige industriële ovenbuizen? Zoek niet verder! Ons exclusieve assortiment aluminiumoxide keramische industriële ovenbuizen is ontworpen om uw productieprocessen naar nieuwe hoogten te tillen.

• 1708-2023

Aluminiumoxide keramische 2-gaats buis

Welkom bij ons nieuwste bericht, waarin we ons baanbrekende product introduceren: de aluminiumoxide keramische buis met 2 gaten. Met zijn uitzonderlijke mechanische sterkte, hoge weerstand en uitstekende elektrische isolatie zal dit product een revolutie teweegbrengen in de wereld van industriële keramiek.